MAI PUȚIN ZGOMOT. MAI MULT CONTEXT.București · România · Lume
EDIȚIA DIGITALĂ
Independent în gândire.
Ziua de BucureștiCaută știri ↗

General · România

Ce se întâmplă după întreruperea injecțiilor pentru slăbit: explicațiile unui medic endocrinolog

Renunțarea la tratamentele injectabile destinate scăderii în greutate poate duce la reapariția kilogramelor pierdute, pe măsură ce dispare efectul asupra apetitului, potrivit medicului Cristina Blaga.

Conform explicațiilor oferite de medicul specialist în endocrinologie Cristina Blaga, citată de G4Media, una dintre principalele îngrijorări ale celor care urmează astfel de tratamente sau intenționează să le folosească este riscul de a se îngrășa din nou. Odată ce administrarea medicamentului este sistată, acțiunea acestuia asupra senzației de sațietate și a poftei de mâncare încetează.În acest context, evoluția poate fi similară cu cea înregistrată după încheierea unei diete clasice, organismul fiind predispus la reluarea tiparelor anterioare în absența unui control riguros al alimentației.

PUBLICITATE

Citește și